Skip to content

Dé Sollicitatiebrief

by op 07/07/2009

Product
Dé Sollicitatiebrief schrijft een keurige, foutloze, persoonlijke en passende brief voor de sollicitant. Het product kan op verschillende niveaus worden aangeboden: van alleen checken op spelling tot volledig afgestemd op de persoon en de vacature. Dat laatste vergt natuurlijk een (digitale) intake. Het product kan uitstekend gecombineerd worden met workshops over het schrijven van sollicitatiebrieven.

Concept
Dé Sollicitatiebrief biedt de consument verschillende zaken. Ten eerste natuurlijk tijd. Het schrijven van een goede sollicitatiebrief kost nu eenmaal behoorlijk wat tijd. Ten tweede toegepaste kennis en vaardigheden. Het schrijven van een foutloze brief is niet voor iedereen weggelegd. Maar ook het inleven in de sollicitatiecommissie, wat willen die graag lezen, is niet altijd even gemakkelijk. Zeker niet bij academische vacatures.

Doelgroep
De doelgroep is in principe iedereen die een sollicitatiebrief moet sturen. In eerste zou gedacht kunnen worden dat het vooral om de jonge c.q. startende sollicitant zal gaan, maar er zullen ook veel oudere sollicitanten zijn die na jaren weer eens moeten solliciteren wegens bijvoorbeeld ontslag.

Slogan
Get noticed, get invited, get the job!

From → Ideeën

Geef een reactie

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: