Skip to content

Regel Mijn Leden

by op 26/07/2009

Product
Regel Mijn Leden verzorgt ledenwerfactiviteiten voor verenigingen.

Concept
Regel Mijn Leden biedt de consument, bijvoorbeeld sportverenigingen en muziekverenigigingen, een dienst om nieuwe leden te werven. Veel (kleine) verenigingen hebben jaarlijks wisselende besturen zodat elk bestuur steeds het wiel opnieuw moet uitvinden. Veel verenigingen kennen ook jaren waarin het ledental dramatische diepten bereikt. Met Regel Mijn Leden kunnen zij tegen een geringe vergoeding gebruik maken van de ervaring en expertise van Regel Mijn Leden.

Slogan
Altijd genoeg leden!

From → Ideeën

Geef een reactie

Geef een reactie

