Skip to content

schrijf mijn cv

by op 13/08/2009

Dienst
Schrijf  mijn cv biedt de sollicitant de mogelijkheid om een strakke, heldere en professionele cv te laten maken.

Concept
Schrijf mijn cv is er voor die sollicitant die geen tijd heeft om van zijn cv een helder overzicht te maken, die niet de vaardigheden heeft om een heldere cv op te stellen en voor die sollicitant die denkt dat het om de inhoud gaat en niet om de vorm. Al die sollicitanten kunnen hun eigen cv aanleveren en schrijf mijn cv maakt er een schoolvoorbeeld van!

Slogan
Je cv, dat ben jij!

Website
De site voor deze onderneming zou er zo uit kunnen komen te zien (link).

From → Ideeën

2 reacties
  1. vinnie permalink

    Dit is een geweldig idee,als je iemand zoekt om dit mee op te starten dan hoor ik graag van u!

  2. Alexandra permalink

    Google maar eens, dit concept bestaat al!

Geef een reactie

