Skip to content

Honden uitlaat paradijs

by op 23/02/2010

Dienst

Waarom geen overdekte hondenspeelplaats? Met een zandbak om in te poepen, een tunnelstelsel voor de jachthond, een aardenwal voor de terriers om in te graven en een zwembad voor de waterhonden. Daarbij is er plek voor de hondenbezitter om lekker op een terras te zitten en zijn hond tekeer te zien gaan. Uitbreidingen zijn mogelijk zoals een hondenbanketbakker voor de lekkernijen, een hondenwasplaats, een winkel met alles voor de hond etc.

Idee

Dit idee is gebaseerd op een overdekt kinderspeelparadijs. Elke dag moet de hond meerder keren worden uitgelaten, door weer en wind. In het weekend is er wel tijd om iets langer met de hond te wandelen maar waar mag dat tegenwoordig nog? De stranden zijn bijna taboe, de bossen moeten ze aangelijnd, waar mogen ze nog rennen?

Slogan

Laat uw hond en uzelf lekker overdekt uit!

From → Ideeën

5 reacties
  1. vinnie permalink

    Dit is een geweldig idee,
    als u iemand zoekt om dit mee te beginnen,

    Neem contact op aub

    vinnie-bergen@hotmail.com

  2. Linda permalink

    Super idee, nu nog de locatie en de centjes!

    • draque permalink

      Beste Linda,

      Centjes zijn het grootste probleem denk ik🙂

      Dank voor je positieve reactie.

      Groetjes, Laura

  3. Samantha permalink

    ik loop al een tijdje met het idee om een zaak te openen maar wist nooit wat. Ik heb het gevonden denk ik dit lijkt me super.

    Met goed plan moet het met de centjes toch wel goed komen.

    Ik hoor het graag als u dit wil starten.:)

    Groetjes,
    Samantha

    • draque permalink

      Beste Samantha,

      Ik denk dat de moeilijke punten de lokatie en het geld zijn. Je zou voor de grap dit eens op papier uit kunnen werken. Ik zou het wel leuk vinden om mee te denken als iemand dit wil starten, maar ik zie het mijzelf nog niet doen.

      Groetjes, laura

Geef een reactie

